tisdag 26 februari 2013

Ljusare tider .....


Vi går äntligen emot ljusare tider :D

Solen har börjat att skina igenom emellanåt igen .. Nästan så man får lipen i halsen när man tänker på hur mycket man saknar fisket just nu.

MEN  jag Fick lite prylar häromdan ifrån Tony på MOUSE  och det fick mej på mycket bättre humör direkt :) Men längtan efter islossning blev inte mindre..




Det kommer fler bilder på mera beten snart ;) 
Här har ni en länk sålänge så ni kan få se hur dessa beten rör sig i vattnet..


Sen så kom det ytterligare en kartong ifrån Monteraallt.nu idag oxå 
Jag har beställt fler RAM fästen till båten som snart är helt klar ..
Men dom bilderna lägger jag inte upp förens hon är helt färdig.

Jag uppdaterar bloggen imorgon igen , då har jag lite mer att berätta men allt är 
inte spikat ännu och därför så väntar jag en dag till :) 

SKITFISKE PÅ ER SÅLÄNGE ! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar