tisdag 5 februari 2013

Då va den biten klar :)


JUVELSTUDION i Kungsbacka tillverkar våra Vigselringar :) 
Klicka bara på bilden för att komma till deras hemsida.

Som ni kanske har läst i tidigare inlägg som jag har gjort så kommer jag att gifta mej i mitten av Maj
och efter en del funderingar så hamnade jag till slut rätt, och fick hjälp med min ide på en ring till mej.
Hennes tillverkas oxå hos Juvelstudion men den är INTE i Titan..

Ringen är i Matt titan och blanka ytterkanter , Blev bara så toknöjd med designen så jag blir tvungen att lägga upp den här :)

TINA = Kommer att vara i rödguld insmält i titanen
My Biggest Catch = Kommer endast att vara utstansat på undersidan av ringen ..

MEN VI HAR GJORT EN LITEN ÄNDRING !

DET KOMMER ATT STÅ MY FINEST CATCH ISTÄLLET ;)

Ett stort tack till Stefan & Peter för deras fantastiska bemötande och sina ideér  !


My Biggest catch :)



Skitfiske på er !

2 kommentarer:

  1. the best catch låter bättre än the biggest tycker jag!!fast ja vet inte hur stor hon är!!!//Sisse

    SvaraRadera
  2. Hon är ju min största fångst :) MEN hon är en liten tjej :)

    SvaraRadera