söndag 3 februari 2013

Besvikelsen är ett faktum !



Ja va säger man ?
FAN ! ( ledsen för ev svordommar dom kan förekomma i min blogg ) Men 
När man vaknar på morgonen och ser att det har blivit kallare igen så kan man 
inte bli annat än riktigt besviken. Hade hoppats att denna kalla säsongen var över.
MEN ICKE ! 
Har sådan sjuk fiskeabstinens .
Men en tur med familjen till båtmässan idag får förhoppningsvis mig på bättre tankar kanske :)

Och till alla er som trotsar vädret och ger er ut på isarna, Var försiktiga och jag önskar er 
ett riktigt skitfiske ! 


Mvh Johan / Pajklife

2 kommentarer:

  1. Hej
    Jag delar din frustration över temperaturen till fullo. Man kan riktigt höra isarna växa sig tjockare. Som tröst försöker jag intala mig själv att en lång istid är positivt för vårfisket. Håll ut. Snart är det vår.
    Skitfiske!
    Jakob Fagerlund / / Sf lures

    SvaraRadera
  2. Tack broder !

    Jo hålla ut är det enda man kan göra just nu .. Titta på Gäddfiske filmer har bara visat sig ge ett mer sug så det har jag ju lagt på hyllan helt nu tills isarna släpper !

    Skitfiske på dig !

    Johan / Pajklife

    SvaraRadera