torsdag 7 februari 2013

Kryper i kroppen ..



När ska denna eviga vintern ta slut ?
Jag vet att jag ABSOLUT INTE är ensam om att ha suttit hemma och gått igenom varenda Gäddfilm som finns att få tag på..
Har det hjälp emot abstinensen då ? NEJ !  Däremot så har det blivit värre..
Så vansinnigt fiskesugen som jag är just nu går knappt att beskriva med ord..

Jag har gjort en total rensning ibland mina beten igår..

Usch säger jag bara va man samlar på sig, Ställde undan en STOR låda beten igår där MÅNGA av dragen inte ens är använda..

Så nu har jag bara 2 st Jerkbait hinkar och en väska med gummibeten kvar..
Väskan är dock av modell BromanOdell Esox Lucius Tackle Station och innehåller 6 stora lådor med gummibeten, en spinnerbait väska och en väldigt liten box med kast vobblers :)

Men nu finns det inte mycket mer att förbereda tyvärr..
Båtbygget fortgår för fullt men dom bilderna kommer vi inte att lägga upp ännu ;)

SKITFISKE PÅ ER !
Har sålt dessa vidare till en Polare..

Denna grisen innehåller numera 6 ST stora lådor med
endast gummibeten :)

Vill ut nu o bara dunka betena i vattnet !!  Mina Jeffys ska fan få bekänna färg i år ! 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar