onsdag 30 januari 2013

Snön blöder !!


Äntligen så har det vita Helv..et börjat töa bort !

Isarna blir svagare för var minut som går. Äntligen så kan man snart sjösätta båten igen..
Spöna står här riggade och klara för premiär turen. 50 ST nya taffsar är fixade varför så många undrar du? Jo för att jag har i ren protest suttit hemma i vinter mörkret och vägrat att isfiska och därigenom så har jag bara förberett och förberett till förbannelse..

Mailen har börjat landa ifrån olika personer och team som vill att jag ska hänga på dom ut nu i år :)
Skit kul ! Verkligen.
Men jag vill ha fler som vill dela med sig av sina erfarenheter  tipps & trix.
Jag söker fiskare i hela landet..

Lovar att hålla er uppdaterade så fort det händer något nytt här.
Jag har uppdaterat sidan om MIN UTRUSTNING och hoppas att ni kanske kan hjälpa mej o tippsa lite om ett VERTIKAL spö .. Har inte en aning om vad som e bra och varför man ska ha ett ?

Mvh Johan / Pajklife

SKITFISKE PÅ ER !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar