torsdag 17 januari 2013

Planen för i år .




Har suttit i bilen hela dan och haft all tid i världen att prata i telefon med diverse olika företag och personer som jag tror skulle vilja vara med mig på denna resan i år och förhoppningsvis flera år framöver.

Planen är väl som sådan att först och främst så ska jag och min underbara sambo Gifta oss i mitten av maj..
Sen så blir det till att börja planera inför mitt projekt som består av att ta kontakt med gäddjägare runt om i landet och fiska ihop med dom. För att på så vis kunna få en så bred insikt i gäddfisket som möjligt och ta del av andras historier och tips & trix.
ALLT kommer att filmas / fotas och dokumenteras för jag vill ju ta del av allt och kunna dela med mig av det här..

Tävla kommer jag naturligtvis att göra ihop med Team Pajkarna i år.

Men jag vill bli så bra som möjligt på allt inom fisket och vad det innebär.

Jag kommer att jaga efter nya produkter på marknaden och förhoppningsvis få ta del av deras tester och därigenom även kunna berätta för er läsare om vad jag tycker om produkten ifråga.

O där lovar jag att jag kommer att vara ärlig. Kommer att skapa en sida som heter RIS & ROS där ni kommer kunna läsa om diverse olika saker angående produkten.

Jag hoppas att jag får lika många följare om inte mer på denna bloggen än vi har fått på Pajkarnas.

Så skulle du/ ni vara intresserade av att vara med på min resa så hör gärna av er för info så kan vi ju planera ett el flera pass ihop :)


SKITFISKE PÅ ER !

Mvh Johan / Pajk Life

1 kommentar: