måndag 28 januari 2013

När fan kommer våren !


Längtar så fruktansvärt efter att snön och denna förbannade isen ska försvinna.
Har inte kört ett enda Ispass i år i ren protest emot vintern.
Vill ha vår nu !
Utan att överdriva så har jag nog knutit ca 50 taffsar och servat mina rullar och spön i vintermörkret.
Varför jag har gjort så många taffsar undrar även jag, då det bara gick 4 st under hela förra säsongen.
Men då har jag ju så jag klarar mej ett tag framöver iallafall.
Har fått flertal mail ifrån olika personer och team ifrån hela Sverige som vill att jag ska hänga på dom ut på ett gäddpass i år.
O planeringen är i gång , jag återkommer till er alla som har visat intresse så vi kan boka något ihop :)

Skitfiske på er allihopa

Mvh Johan / Pajk life

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar