söndag 7 april 2013

SportfiskeMässan ..


Vi landade på sportfiske mässan i lördags. Jag min sambo Tina, 
Fredrik Karlsson med sin fru Madelene va också med.
Jag o Freddan taktik snackar vid Jeff Boggs hyllan hos Attitude Baits.

O ni som va där fattar precis va jag menar när jag säger..
GALET MYCKET FOLK ..

Det är helt sjukt va sportfisket växer..
Jag och min blivande Fru fick barnvakt för ungarna så vi kunde slappna av ordentligt på mässan och sen sov vi över på hotell.  Freddan och Madde gjorde samma sak..
Detta var faktiskt första gången på 3 år som jag o Tina gjorde något utan att ungarna var med så ni kan fatta att man bara slappade ordentligt :)

Till er som man fick träffa och snacka med vill jag bara säga TACK :) skit trevligt att få träffa er..
Många har man ju kontakt med på Facebook och tyvärr så bor man ju för långt ifrån varandra för att kunna träffas oftare. Men mycket ligger i pipen nu för sommarens fiske :)
Jag kommer ju som sagt att köra Mitt fiske i Sverige och då kommer jag att besöka många utav dom som jag fick äran att träffa i helgen.
Shit va mycket information som man kan få av såååå duktiga fiskare och säljare..

Vi snurrade runt på mässan ett par timmar och skakade tass med massor med folk och utbytte tipps och planerade fiskepass ihop nu i år .. 
Sen så åkte vi tillbaka till hotellet och vilade en stund för att sedan gå på Resturang ihop med alla killarna ifrån LEECH eyewear & Jovan Höglund.

SKIT TREVLIGT ! Är det enda som jag kan säga ! 
Galet roligt och löjligt god mat ! 

Tack så hemskt mycket för en super kväll/natt ..


Glada miner i Leech Montern.

Leech Eyewear 



Tony/ Mouse med Pajk Life betet i handen .

Stephan, Mannen bakom Attitude baits.com .. där har man ju lagt ett par kr :)
Cecilia Grönberg / Gösdrottningen
Behöver nog ingen vidare presentation.. Sjukt duktigt fiskare.
Johan Ruhe /  Kanal Gratis och Bland annat mannen bakom filmerna Fly VS Jerk.
Tommy Soumela som vi gratulerar till sin plats i Fkp-Gear Crew..
Och Patrick Holmström.
Andreas Holmström, Killen bakom Fiske i Gemenskap.
Mannen myten legenden JOEL.. 
Roger ifrån Team Gedda ..
Sisse ifrån Team Armagäddon..


GRYMT KUL ATT FÅTT HA TRÄFFAT ER ALLA ! 

SKITFISKE PÅ ER ALLIHOPA ! 

1 kommentar: