söndag 14 april 2013

DropShot Söndag


Efter många om och men, så blir jag ju tvungen att utvidga mina vyer inom fisket :)

Med en sjuklig besatthet utav gäddfiske så vill jag lära mej 
flera metoder som går att fånga denna magiska fisk med.

Dags att damma av Pike Booster spöt som har blivit använt en gång på 2 år till o börja med.

Sen som Rubriken lyder så kommer jag även att satsa lite mera på DropShot fiske,
mycket för att jag har en dotter på 3 år som Ofta säger att hon vill följa med o fiska.
Självklart så ska hon det :) 

Bilden är från i Vintras :) 

Så vi kommer att köra lite dropshot till o från för att sakta men säkert lura in henne i ett fiskeberoende ;) 
Vem vet, någon gång i framtiden så kanske hon kan stå ihop med Cecilia Grönlund mfl 
och vara en extremt duktigt fiskare..
Vägen dit är lång, men ack så roligt vi kommer att ha på vägen :)



Uppdatering kommer :) 

SKITFISKE PÅ ER ALLIHOPA ! 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar