torsdag 7 mars 2013

En liten uppdatering .



Sportfiske mässan i Jönköping närmar sig som de flesta vet :D
Ska bli grymt kul & få se va det finns för nyheter som kommer under 2013.
Jag kommer att åka dit på Lördagen och njuta hela dan bland alla dessa prylar som ligger och ropar efter en ny lycklig ägare..

Leech Eyewear.

Fick hem mina efterlängtade Leech brillor häromdan !!

Leech Panorama.

Är verkligen Tok nöjd!
Tack som Fan..















Båten.
Dom sista modifikationerna är strax klara.
Nu så får bara dom få plusgraderna vi har på termometern bara hålla i sig ordentligt så jag får i henne i plurret snart också.

Detta är en gammal bild men det finns inte så mycket vatten just nu så att jag kan ta en före och efter bild :)
Men det kommer ..

Enligt rykten så säger dom att det ska bli svinkallt igen nästa vecka, håller tummar och tår på att det inte blir så.
Är så vansinnigt trött på detta nu. Vill ha vår !

Tony / Mouse


Tony har lovat att ringa så fort isarna börjar ge sig neråt Blekinge hållet.
Då kan ni räkna med rapporter därifrån :D
Vi ska ut och tokfiska där nere.
Då kommer vi filma lite och fota ifrån fiske med Mouse beten.
Ska bli riktigt nice.

Litar på att min käre fiske Guide hittar vatten med feta damer.
Annars så är det tillbaka till det gamla hederliga argumentet
NÖT PÅ DJUPET OCH TÄNK PÅ ATT DET KAN VARA
LÅNGT MELLAN HUGGEN.
( För dom som va med på denna resan så vet dom precis va det innebär)
Men det ska bli skit kul i vilket fall att få hänga med Tony ut och fiska.
Kika på hans sida här :
http://www.fiskeguide.org




ANG Reklam

Vet att det har varit SJUKT mycket reklam på bloggen under en tid.
Allt detta har den enkla förklaringen,  jag inte har fiskat någonting ALLS under vintern.
I ren protest emot snö och is så har jag endast suttit hemma och knutit tafsar och fixat min utrustning inför kommande vår / sommar och höst säsong.
Därför har jag inte haft något fiske alls att blogga om utan bara kunnat göra reklam och köpa mer prylar.

Men det kommer ALLTID att finnas reklam på min sida för något av dom företagen som tror på mej och det som jag står för.
Eftersom jag använder deras prylar hela tiden och är galet nöjd med produkterna så vill jag ju också marknadsföra dom så att fler kan ta del av deras produkter.

Men nu så kommer förhoppningsvis våren och då blir det EN FISKE BLOGG som det ska vara..


SKITFISKE PÅ ER DÄRUTE !

MvH Johan / Pajk life

1 kommentar:

  1. ska bbli kul att see vad som kommer upp där nere :P skit fiske!

    SvaraRadera