måndag 25 mars 2013

Ber om Ursäkt för dålig uppdatering.



Sorry Folks ..

Har *äna* varit dålig på att uppdatera bloggen ett tag .
Vi har kört ett upplevelse paket här hemma i form av magsjuka barn ..
Därav så har man haft annat att göra , torka spyor och tömma blöjor.
Men det hör ju liksom till hela grejen med magsjuka ..

Isarna har börjat att släppa igen ;)
Hoppas bara att den förbannade kylan kunde släppa lite till, helst av allt på nätterna så att det blir någon ynka plusgrad dygnet runt.

Båt bygget är i fullgång kan jag ju gladeligen meddela.. Sista detaljerna ska bara monteras sen så blir det till att gå loss på Göta älv som tydligen har blivit en guldgruva för gäddjägare .

Ekolods givaren monterad på Elmotorn.

Vy över hela jerkplatån.






Såhär blev det .





































Sen så har jag börjat få ordning på kläderna ordentligt också.
Slänger upp några bilder på hur det ser ut just nu.

Säkerhet framför allt .
Ska lägga till en Aclima logo på ryggen.


Front Pajklife/ Leech / Json Reklam

Front Mouse / Aclima / Tajtlajn






































Nu ska bara Stereon monteras och 2 st nya batterier sen så är vi på banan igen för att kunna köra ordentligt runt om i landet.. 

Ses snart i ett vatten nära dig ;) 

Jag och Freddan ifrån http://predator-piscator.blogspot.se 
Kommer att fiska extremt mycket ihop denna säsongen så vi kommer garanterat att träffa många av er som vi har kontakt med på Facebook.. Det är vårt mål . 

Jag kommer att slänga upp mera bilder allt eftersom jag blir klar med mitt båtbyggande.
MEN snart så kommer det betydligt mycket mer fiske bilder ;) 

SKITFISKE PÅ ER SÅLÄNGE ! 

1 kommentar:

  1. blir bra detta med båten du fan vilket jobb du gör :) men hade jag vart du johan så hade jag nog bytt plats på ekolodsgivarn tror det kommer bli rätt mycket störningar mm..ha nu ett riktigt sktfiske när du sätter i gång :)

    SvaraRadera