torsdag 27 juni 2013

Vertikal kväll ..



Idag så fick jag äntligen tummen ur och gjorde mitt Humminbird 596 HD DI helt Portabelt.

Genom en sådan enkel sak som att bygga om en Gammal verktygsbox så fick jag plats med ett Mc batteri som ger ca 10-11 timmar på enbart ekolodet PLUS att jag får plats med lodet i lådan.
Jag satte fast ett RAM fäste uppe på lådan som jag sen fäster lodet i när jag sitter i båten..
Bilder på detta kommer inom kort *så fort jag har målat om lådan*

Blir till att köra invigning på detta ikväll när jag och en polare ska ut och köra vertikal efter Stor Abborre och Gädda..

Tidigare i veckan så fick jag äntligen tag på ett Berkley Vertikal spöställ också.. Inte en minut försent.
Hittade detta på Kungälvs SportfiskeButik . Tack till Therese som för övrigt har gjort ett riktigt nice jobb med sin butik och fått till en skönt välkomnande miljö.. Keep up the god work.

Kommer att köra ett större inlägg här i helgen, 
då kommer det upp lite om veckas öringsfiske bland annat 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar